Podzimní výprava na Křivoklátsko

Článek od Rohlíka níže, fotky ve fotogalerii.

Den 1.

Seši jsme se v 10:00 na Hlavním nádraží, odkud jsme jeli City Elephantem a za několik minut jsme přestoupili na autobus. Poté nás čekalo asi 19 km pěšky (9 km, pozn. Krtek). Do srubu jsme ale nestihli dojít a tak jsme přespali na zřícenině hradu Týřov, kde nás čekala mše.

Noc 1.

Po mši jsme rozdělali oheň a uvařili jsme si gulášovou polévku. Tu noc byla   jasná obloha a široko daleko žádné velké město. To nám umožnilo skoro neomezený výhled na hvězdy a sem tam byl vidět nějáký ten meteorit. Většina z nás spala pod širákem a Já, A.K. a Šimon jsme spali ve stanu.

Den 2.

Hned jak se všichni vzbudili, zbalili jsme stan, spacáky a karimatky a dali jsme si snídani. Po snídani jsme vyrazili na cestu. Ta už na rozdíl od předchozího dne jsme většinu po cestě. Když jsme došli do druhé vesnice, zastavili jsme se na Kofolu. Poté jsme pokračovali dál. Ke srubu jsme došli ještě za světla. Zabydleli jsme se, ale opět jsme museli rozdělat stan asi o 15 metrů od srubu, protože rovná plocha byla až na vrcholu kopce.

Noc 2.

Jak se začalo stmívat rozdělali jsme oheň a uvařili jsme těstoviny se sýrovou omáčkou. Tu noc nebyla obloha moc vidět ale I tak jsme se nenudili. Foukal pěkně silný vítr a aby toho nebylo málo, tak se mi ještě povedlo otevřít dveře u stanu tak, že nám do něj nafoukalo listí.

Den 3.

Ráno jsem se probudil a všude kolem stanu bylo listí, takže ani nebyly vidět kolíky. Navíc se nám z osmi kolíků utrhly tři. Stan jsme sbalili až po snídani na kterou jsme měli čokoládové a jahodové müsli s mlékem. Po snídani jsme uhasili oheň a vyrazili jsme na cestu. Nejdříve jsme došli do Broum, ale kvůli autobusu jsme šli dál. Krosny jsme si nechali na zastávce kde nám je pohlídal Honza a šli jsme se projít. Když jsme se vrátili dali jsme si oběd a to rohlík s nutelou. Autobusem jsme dojeli až do Berouna, dke jsme přestoupili na autobus do Prahy na Zličín.

Počasí se nám vydařilo a ani nám nepršelo (až na noc, ale jen tak lehce).

​​​​​​​​Matěj Kozák (Rohlík)

Jeli: Krtek, Žmolek, Geňa, Štěpán, HoTo, Medvěd, Honza Masák, Jindra, Šimon, Rohlík, A.K., Candát